Vrijdag 27 september 2013

27 september 2013 - Palm Desert, California, Verenigde Staten

Lieve familie en vrienden, even tussen alle verhalen door, we vinden het super dat jullie onze verhalen steeds lezen en leuke reacties sturen :)! Thanx daarvoor!

Vandaag was vooral een reisdag. In de ochtend onze was opgevouwen ;) en alles weer in de auto gepropt. Op onze reis naar Palm Desert zijn we wel gestopt om de meest grote en goed bewaarde Meteor Crater te bekijken. Een heel groot gat in de grond ;). Ze hadden er een museum bij gemaakt wat ons vertelde hoe en wanneer de meteoriet was ingeslagen en wat ze daar vroeger allemaal voor informatie door verkregen hadden over de ruimte.

Verder hebben we tot half 8 vanavond in de auto gezeten en om de beurt gereden. Nu zitten we op een hele relaxte kamer van het Homewood Suites Hotel in Palm Desert te bekomen van de lange rit. We zijn vlakbij Los Angeles. Morgen rijden we nog richting Huntington Beach, daarna 2 dagen in LA en dan vliegen we gewoon naar Hawaii :).

1. Annelies:
    28 september 2013
    De pret kan niet op, wat een fantastisch vooruitzicht :-). Geniet van alles, van iedereen en van elkaar. Xxx
  2. Lilian maas:
    3 oktober 2013
    Hoi Yvette en Rob,

Ik heb de link gekregen van Annelies en heb nu al jullie verhalen gelezen en de prachtige foto's gezien. Leuk om alles te kunnen volgen. Super !
    Nog veel plezier !